سلحشوری قلم

وبگاهی برای مطالعات یک دقیقه ای

سلحشوری قلم

وبگاهی برای مطالعات یک دقیقه ای

دنبال کنندگان اضافه در اینستاگرام اخذ نمایید

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

این یک هک اینستاگرام عمیقاً گزینه به کارگیری وجود ندارد تا مورد ها ذیل را ارتقا دهد - و مطلقاً می بایست برای سال 2020 آزمون نمایید! اینستاگرام این لیست از پروفایل های اینستاگرام را بر طبق علایق شما ، کسانی که دنبال می‌کنید ، ولی همینطور مبنی بر کار آن اکانت تهیه میکند. مثلا ، چنانچه روی نمایه \"Later\" روی دکمه پیشنهادی برای شما کلیک فرمایید ، ممکن میباشد اکانت هایی مانند اینستاگرام برای Creators ، Canva ، Your Social Team و موردها دیگر پیدا نمایید - تمامی برند هایی که مرتباً مشغول آن‌ها هستیم و با آنان رابطه برقرار میکنیم. الگوریتم اینستاگرام می‌تواند به ما بگوید که ما با این برند ها ارتباط ای داریم و فکرمی‌کند که آیتم عشق و علاقه هر هر که بعداً دنبال نماید ، آیتم دقت قرار میگیرد. شما همینطور ممکن میباشد بعضی از رقبای صنعت ما‌را در آن لیست قرار دهید - بقیه سیستم ادله های مدیر رسانه های اجتماعی یا این که برنامه ریزان اجتماعی. این بدان معناست که اینستاگرام دانسته که ما بر پایه ی عبارات کلیدی که در بیوگرافی اینستاگرام خویش داریم در یک صنعت هستیم ، بدین ترتیب به رسمیت شناختیم که کلیه ما در یک قضیه دارای ارتباط هستیم و ممکن میباشد همگی گزینه اعتنا رهروان جدیدی قرار بگیرند.

25 Instagram Tips for the Modern Nonprofit | Classy

ظواهر شدن درین لیست یک منش عالی برای جذب رهروان بیش تر میباشد - چون ممکن میباشد در لیست پیشنهادی برای حریف خویش بپیوندید ، یا این که بقیه پروفایل های دیگری که با آن فردی که برای اولی توشه در پروفایل شما کنیه گرفته میباشد ممکن میباشد عشق مند گردید. متأسفانه ، هیچ خط مش علمی برای دسترسی بدین لیست پیشنهادی برای شما نیست - این یک بازی آزمایشی و نادرست میباشد (و در این شیوه نیز برنده باشید!). البته مواقعی موجود است که میتوانید برای بهبود بخت خویش انجام دهید: شماره 1: عبارات کلیدی را در اسم اینستاگرام خویش مرور نمائید آیا می‌دانید که نصیب Name در bio شما تماماً جداگانه از اسم کاربری شما میباشد؟ این بدان معناست که میتوانید سوای تغییر‌و تحول اسم کاربری یا این که مدل بندی خویش ، مسئله اسم را در bio Instagram خویش تهیه و تنظیم نمایید.

کلماتی که در نصیب اسم خویش درج می‌کنید در بنا شده در اینستاگرام قابل کاوش می‌باشند! این بدان معناست که در مسئله های پیشنهادی برای شما ، بقیه تأثیرگذار و برند های بازاریابی اینستاگرام در گزینش ظواهر می‌شوند! بدین ترتیب یک باز‌نگری سریع از کلماتی که تعیین نموده اید در قضیه اسم خویش در بیوگرافی اینستاگرام خویش استعمال نمائید ، انجام دهید چون این میتواند گزینش کننده حقیقی وواقعی در کجا و دوره ظواهر شدن در لیست پیشنهادی برای شما باشد. شماره 2: با شغل ها کامل کننده و برندها سرگرم گردید به حافظه داشته باشید که اینستاگرام در وهله اولیه ، یک فضای اجتماعی میباشد. و شایسته ترین رویکرد برای اطلاع از این الگوریتم اینستاگرام که \"ارتباط\" ای با یک اکانت دیگر دارید ، دوست داشتن ، تعامل و اظهار لحاظ در امر پست های برند های دیگر میباشد. بعنوان نمونه بعداً و Fohr را نمونه بزنید - در حالیکه ممکن میباشد شغل ها به طور کاملً متفاوتی داشته باشیم ، البته مخاطب ما چه افرادی می‌باشند و به چه عشق و علاقه ای دارا هستند ، همپوشانی بسیار نیکی موجود هست. با برند

به علاوه ، ما در پروژه های ویژه همیاری کرده ایم و از شغل های یکدیگر پشتیبانی میکنیم. بدین ترتیب به راحتی قابل فهم میباشد که چرا یک رهروان نو بعدی ممکن میباشد عشق و علاقه مند به کسب داده ها بیش تر از Fohr نیز باشند! زمانی فهمیدید با چه برند هایی دوست دارید \"با آنان در رابطه باشید\" ، تمامی کاری که می بایست انجام دهید اینست که آغاز به زد خورد با پست های دیگر افراد فرمائید - راحت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۲
رضا کرم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی